منِ بی حوصله

گاهی مینویسم..همین

به وقت یک ربع قرن زندگی!

  • ۱۴:۲۳

امروز 25 ساله شدم

قبلا 25 ساله بودن آدما از نظرم خیلی عجیبو غریب بود ولی الان میفهمم که مفهوم سن واقعا ی عدده :)

این ی ماه آخر خیلی اتفاقا برام افتاد که سعی میکنم یجوری هضمشون کنم به کمک روانشناس:)

امیدوارم تو 25 سالگیم حس پوچی و افسردگی دست از سرم برداره و حال خوب داشته باشمو ی آدم موفق

 بسازم از خودم:))

راستش حتی خجالت میکشم که از خدا بخوام کمکم کنه ولی شما برام دعا کنین ازش بخواین:)))

  • ۱۴۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هربار که خواستی با نوشته هام و عقایدم مخالفت کنی یا نصیحتم کنی
اینو از طرف من تو ذهنت داشته باش: سیکتیر&شات آپ بِچ :)
+اینجا قلمروئه منه !
Designed By Erfan Powered by Bayan