منِ بی حوصله

گاهی مینویسم..همین

چالش اگر آهنگ ها آدم بودند یاطعم داشتند

  • ۰۲:۰۰

مرسی از رهام عزیزم برای دعوت ب این چالش !

خب موزیکای موردعلاقه ی من خیلی زیاده و بااحترام ب دوسبک موردعلاقم(راک-کلاسیک)

توی این پست فقط کلاسیک رو انتخاب کردم :)

 

+اهنگ Belle et sebastien از zaz

 

این اهنگ ادمیه که مرخصی گرفته از دنیا و رفته دل طبیعت لش

کرده و داره حال میکنه با فضاومکان وخلاصه زندگی میکنه :)

 

+اهنگ hold the door از رامین جوادی

درتوصیف این اهنگ میتونم از فروغ فرخزاد کمک بگیرم وبگم:

زنی تنها در آستانه ی فصلی سرد

 

+موسیقی بی کلام Libelula از kenio fuke

 


ی عصرپاییزی ی پیرمردی روصندلی تو تراس ویلاش نشسته و زل زده

ب دریا و همه ی زندگیش رو مرور میکنه و ی حس آرامش خاصی داره

 

+موسیقی بی کلام underwood از ludovico Einaudi

 

برای من این آهنگ مثه چایی هستش و خیلی وقتاخستگیامو

شسته برده :)
 

+آهنگ Donna Donna  از joan baez

 


 این آهنگ طعم نسکافه ای رو داره که تو ی روز بارونی میخوری

 

+پادکست مسافرت جاده ای دونفره به قلم پویان اوحدی

صدای بهتاش کیانی

 


اصن آقا مگر میشه این پادکستو توصیف کرد ؟

فقط براتون دعامیکنم حس این پادکست روتجربه کنیدهمین:)

  • ۱۳۶
Roham Gh

😍😍

مرسی که شرکت کردی😍🌺🌺

 

+راستی چندروزه دارم مرخصی می گیرم خیلی خوبن دمت گرم ^_^

قربونت 💖💖
Bahar 1999

عالی نوشتی آذر جونممممم

پادکست عالی بووود😍😍😍

فدا :*
احساسات پاک یک پسر خوب

خیلی خوب بود فکر میکردم آهنگات ایرانی-عاشقانه باشن 😂

چرا ب خاطر‌عنوان وب؟😂
بیشتر تو این سبکا گوش میدم و راک ، ک خب راک زیاد عامه پسندنیست
احساسات پاک یک پسر خوب

منم راستش چیزی نفهمیدم ولی حس آهنگات خوبن😂

پاپ هم خوبه مثلا هالزی و لیدی گاگا و... اینارو من دوست دارم🤩

😄
لیدی گاگا گاهی گوش میدم
ازایرانیام بیشتر با رستاک،یزدانی،کاوه افاق و چارتار حال میکنم

احساسات پاک یک پسر خوب

این که سلیقه ی خودتو داری و مثل بقیه که لیست مورد علاقشون شبیه همه نیستی خیلی خوبه و خاصت میکنه

😄
منتهی هربار اهنگامو پلی کردم اکثرا یا میگفتن چیه این خوابمون گرفت یا میگفتن چیه این سبک راک سردرد گرفتیم😂
احساسات پاک یک پسر خوب

آخه اونایی که این سبک گوش میدن معمولا آدمای آرومی هستن

ولی شما بنظر میاد اصلا اینجوری نباشی 😁

اره 
ولی خب من بااین دو سبک آرامش خاص و حال خوبی میگیرم 
ی دوستم میگف چجور میشه ادمی ک عاشق پیانو وموزیکای بی کلامه درعین حال از گیتار الکتریک و این چیزا خوشش بیاد و میگف تناقض محضی😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هربار که خواستی با نوشته هام و عقایدم مخالفت کنی یا نصیحتم کنی
اینو از طرف من تو ذهنت داشته باش: سیکتیر&شات آپ بِچ :)
+اینجا قلمروئه منه !
Designed By Erfan Powered by Bayan