منِ بی حوصله

گاهی مینویسم..همین

hi guys :)

  • ۲۱:۳۲

اومدم حالتون رو بپرسم ! و دعوتتون کنم ب ی گریز دلپذیر از دنیا

باهم این آهنگ رو گوش بدیم :)

 

 

  • ۱۲۰
اقا پسر

(:

:)) 
احوال؟
صدرا ...

سلام

احوال شما؟
صدرا ...

ممنون

اقا پسر

نزدیک به مرحله انفجار ...

شما خوبی ؟

چرا انفجار؟! فشار امتحانا زیاده؟  ;D #مامان_بیا_منو_بدوز؟😜
منم خوبم شکر
اقا پسر

😂😂😂

دهنت سرویس

😄
کاکائو

سللللام 🌺🌺

خوبی؟

💜💜

 

قربونت خوبم
توچطوری
کاکائو

خدانکنه =) 

شکر خوبم 

بیکاری 😅😅😅

 

منم دقیقا حس اون بیکاریو دارم ک بیکارتر شده😂😑
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

Red? اصلا فکر نمیکردم از این مدل آهنگا گوش بدی؟

من اون موقع که آلبومش اومده بود روش قفل بودم 

غمگین تر از چیزیه که هرکسی گوش بده

[امیدوارم اون سری حرفای بد زدم به دل نگرفته باشی]

اره این اهنگه رو منم قبلا قفلی بودم ، حس ی غروب ابری دلگیر پاییزی رو ب ادم میده  😄 
معنیشو خیلی دوس دارم کلا ارامش خاصی میده بهم
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

این پست منم اگه دوس داشتی ببین :)

http://crazyfriends.blog.ir/1399/02/28/Rock-Stars-%E2%AD%90

فکر کنم از گروه HIM خوشت بیاد

ازاین گروهایی ک گذاشتی
متالیکا ،لینکین پارک ، 30seconds to mars
گوش میدادم ،ایمیجین دراگونز هم گوش میدادم😄
عه HIM چه باحال بود ، خوشم اومد مرررسی❤
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

قابل نداشت HIM خیلی عالیه بهترین اهنگاش هموناییه که گذاشتم

ایمجن درگنز هم چندتا آهنگاشو خیلی دوس دارم radioActiveو hear me خیلی خوبن

اوهوم مرسی *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هربار که خواستی با نوشته هام و عقایدم مخالفت کنی یا نصیحتم کنی
اینو از طرف من تو ذهنت داشته باش: سیکتیر&شات آپ بِچ :)
+اینجا قلمروئه منه !
Designed By Erfan Powered by Bayan