منِ بی حوصله

گاهی مینویسم..همین

سلام حالتون چطوره؟؟

  • ۱۸:۰۱

گفتم ی احوالی بپرسم از دوستان بیانی :)

 

  • ۱۴۲
کافه ذهن ☕☕

ماخوبیم شما چطورید؟

اینجا دلی تنگ است:(( 
AliReza ‌‌

سلامم :)) ممنون تو خوبی :)

اولش ک این پستوگذاشتم حالم خوب بود
الان یهو گرفت :(
AliReza ‌‌

چرا چی شده

اینجا هم که نیومدی قیمه تو بگیری😂🤦‍♂️

هیچی همینجوری ،یهو دلم خیلی تنگ شد برا یسری ادم . یسری خاطرات:(
قیمه نمیخواستم ک ،زرشک پلو با مرغ سرخ شده نذری ک داخلش فلفل دلمه و ترشی کلم بنفش داشته باشه میخواستم😂
AliReza ‌‌

عه :( حالا دانشگاه ها شرو میشه خاطرات قشنگ تری میان ^_^

نخیرم ما فقط قیمه داریم نمیخوای بسلامت😂

دانشگا شروع شه،منکه درسم تموم شده خو :(((
نمیخام مرسی اه
AliReza ‌‌

عه :| ارشد نمیخونی؟!

اخی😂حالا قول میدم دفه بعد درست کنم فقط کلم بنفش نداریم شرمنده😐

ازمونشو ک دادم ولی چون نخونده بودم و شانسی زدم گزینه هارو امسال خبری نمیشه شاااید سال بعد
ولی خب بدیش همینه ک ارشد جو مثه دوره کارشناسی نیس :(
ترشی کلم بنفشو بخر خب خسیییس 😂
AliReza ‌‌

😂😂😐

موفق باشی😐❤

سلامت باشی 😂
گلی یاس

قربانت . تو چطوری؟

خوبم مرسی ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هربار که خواستی با نوشته هام و عقایدم مخالفت کنی یا نصیحتم کنی
اینو از طرف من تو ذهنت داشته باش: سیکتیر&شات آپ بِچ :)
+اینجا قلمروئه منه !
Designed By Erfan Powered by Bayan