منِ بی حوصله

گاهی مینویسم..همین

خاطره کراش دوره نوجوانیمو یادتونه؟

  • ۱۵:۳۸

همونکه اسمش وحید بود وجزو تباهترین خاطراتمه :))))

چن وقت پیشا شنیدم که ازدواج کرده و دخترشم تازگیا دنیا اومده:)))

شدیدا دلم میخواس ازنزدیک ببینمش ،ببینم ریختو قیافش چه تغییری کرده؟به باباها

میخوره یا ن ؟ :D

  • ۱۰۲
Mr Ghost

XDXD

اول خخخ گذاشته بودم بعد ادیتش کردم :|

افرین ب تو :D
EMPTY MIND

وحید کدوم بود دیگه؟

اگه خاطراتمو میخوندی الان باید یادت میبود :D
همونکه دفترخاطرمو بش دادم :| آه خدایا چقد تباه بودم
EMPTY MIND

اونی که پز میداد یه سال زودتر کنکور میدم و معدلا رو مقایسه می کرد؟


یا اونی که سر کوچتون وایمیستاد؟

واای چه خوب یادته 😂😂
همونکه سرکوچمون وایمیستاد😂
EMPTY MIND

پس چی ؟!

یه دونه ابجی اذر که بیشتر نداریم ما

 

یعنی کی بهش زن داده ؟ ((:

جوووون بابا
مخاطب خاموش بودی؟ یا اسمت ی چی دیگه بود؟
همیییین سوال منه 😂
EMPTY MIND

اسمم یچی دیگه بود

اما شما فرض کن مخاطب خاموش بودم (:

هوووم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هربار که خواستی با نوشته هام و عقایدم مخالفت کنی یا نصیحتم کنی
اینو از طرف من تو ذهنت داشته باش: سیکتیر&شات آپ بِچ :)
+اینجا قلمروئه منه !
Designed By Erfan Powered by Bayan